www.ziba..salem.com
سالم...زیبا..با هم..برای هم
قالب وبلاگ
درباره ي سايت


سالم...زیبا..با هم..برای هم
موضوعات سايت
مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی
قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری
خواندنی های مفید و کاربردی
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت www.ziba..salem.com خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







راه معمول دیگر فرشتگان برای صحبت با ما از طریق نشان دادن توالی اعداد است. معانی ابتدایی پیام های اعداد که از طرف فرشتگان می بینید به شرح زیر است:

0 - یک پیام عشق از طرف خالق است.

1- به افکارت توجه کن و به جای ترس هایت، فقط به خواسته هایت فکر کن، چرا که تو هر آن چه را که فکر می کنی، جذب خواهی کرد.

2- ایمانت را حفظ کن و امیدت را از دست نده.

3- اساتید مقرب با تو هستند و به تو کمک می کنند.

4 - فرشتگان در این موقعیت با تو همکاری می کنند.

5- یک تغییر مثبت به سمت تو می آید.

6- تمام نگرانی ها و ترس هایت در مورد مادیات و دنیای فیزیکی را به خدا و فرشتگان واگذار! افکارت را میان مادیات و معنویات متعادل کن!

7- تو در مسیر درست قرار داری، پس راه را ادامه بده.

8- فراوانی به سمت تو می آید.

9- بدون تأخیر بر روی رسالت زندگی خود کار کن.

هنگامی که ترکیبی از این اعداد را می بینید، کافی است به آسانی معانی بالا را با هم جمع کنید. برای مثال اگر عدد 428 را می بینید می تواند این معنی را داشته باشد: " فرشتگان با تو هستند، پس ایمانت را حفظ کن! همان گونه که فراوانی به سمت تو می آید."

منبع: سایت دکتر مطلب برازنده www.drmotaleb.com

****

اعداد سه رقمی:

111- افکار خود را به دقت بازبینی کنیدو مطمئن شوید که تنها به آن چیزهایی که می خواهید فکر می کنید نه به آن چیزهایی که نمی خواهید. این توالی اعداد نشانه آن است که دروازه ای از فرصت ها به رویتان گشوده شده است. و افکارتان در سرعت بی سابقه ای در حال آشکار شدن به شکل آرزوهای دلخواهتان هستند. شماره 111 شبیه روشنایی یک لامپ پرنور است. این عدد به این معناست که کائنات تصویری از افکار شما دریافت کرده و در حال به واقعیت رساندنشان است. آیا شما از افکاری که توسط کائنات ربوده شده است خوشحال و راضی هستید؟ اگر راضی نیستید، افکارتان را تصحیح کنید... اگر در کنترل کردن و بازبینی افکارتان مشکل دارید از فرشتگانتان درخواست کمک کنید.

123- زندگیتان را ساده تر کنید. از شر هر چیزی که وقت، زمان، یا دارایی تان را از بین می برد خلاص شوید - مخصوصاً از دست چیزهایی که شما را از هدف زندگیتان دور نگه می دارند. نگهبانان الهی در این فرایند به شما کمک خواهند کرد.

222- ایمان داشته باشید. همه چیز رو به راه خواهد شد. نگران هیچ چیز نباشید، چون این موقعیت خودش به بهترین وجه برای هر کسی که در آن درگیر است حل و فصل خواهد شد.

333- نگهبانان الهی نزدیک شما هستند، مشتاقند بدانید که کمک، عشق و همراهی آنها را دارید. اغلب نگهبانان الهی را صدا بزنید، به خصوص وقتی عدد 3 را در اطرافتان می بینید. 

444 - در این لحظه هزاران فرشته شما را احاطه کرده اند، دوستتان دارند و از شما محافظت می کنند. شما اتصالی بسیار قوی و روشن با قلمرو فرشتگان دارید و خودتان نیز یک فرشته ی زمینی هستید. از هیچ چیز نترسید - همه چیز روبراه است.

555 - کمربندهایتان را ببندید. یک تغییر بزرگ در زندگیتان در حال وقوع است. این تغییر قطعاً یک تغییر "مثبت" یا "منفی" نیست چون همه ی تغییرات یک بخش طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخ دعاهایتان باشد، پس خودتان را در آرامش ببینید و حس کنید.

666 - در حال حاضر افکارتان از تعادل خارج شده اند، و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اید. این توالی اعداد از شما می خواهد که تعادلی بین افکار معنوی (بهشتی) و مادی (زمینی) تان ایجاد کنید. فرشتگان از شما می خواهند که روی معنویات و کمکهای عام المنفعه تمرکز کنید، و مطمئن باشید که نیازهای مادی و عاطفی تان نیز در نتیجه ی افکار معنویتان برآورده خواهند شد.

777 - فرشتگان شما را می ستایند... "تبریک! شما رو دور موفقیت افتاده اید ! به کارتان ادامه دهید و بدانید که آرزویتان در حال به وقوع پیوستن است". این یک نشانه ی فوق العاده مثبت است و شما باید منتظر معجزات بیشتری نیز باشید.

888 - یک مرحله از زندگیتان رو به اتمام است، و این نشانه یک اخطار قبلی است جهت مهیا شدن برای مرحله ی بعد. این توالی اعداد ممکن است به این معنی باشد که یک شغل یا رابطه ای در حال به پایان رسیدن است. همچنین به معنی نوری است در دل یک تونل. و نیز به این معناست که، محصولات رسیده اند. آنها را برداشت کنید و لذت ببرید. به عبارت دیگر، برای حرکت کردن یا لذت بردن از ثمرات زحماتتان این دست و آن دست نکنید.

875 - تغییری که ایجاد کرده اید شما را در مسیر درست متجلی ساختن فراوانی ها در تمام ابعاد زندگی قرار داده است.

999 - دست به کار شو! دنیا هم اکنون به هدفِ الهی زندگی تو نیاز دارد. به طور کامل، بدون ترس و تردید بر کشتی رسالتت سوار شو (مأموریتت را شروع کن).

000 - یادآوری این نکته که خدا با توست، حضور عشق خالق ات را در درونت حس کن. همچنین به این معنیست که موقعیتی دوباره به سرجای اولش برگشته است.

منبع: www.beliefnet.com

 



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری ,

تاریخ : چهارشنبه 15 دی 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 120

روز دوم :
فکر سازنده
به دقت به موهبتهایی اندیشه کن که در حال حاضر داری و هر فردی هم مقدار بسیار زیادی از آنها را دارد و هرگز دربارهی بدشانسیهایی میندیش که در زندگیِ همه کس یافت میشود.
چارلز دیکنز (۱۸۱۲-۱۸۷۰) – نویسنده

در ابتدای کار با این تمرینها باید چند روز اول را به صورت پشت سر هم برای بدل شدن قدرشناسی به یک عادت تمرکز کنید. هر چیزی که شما را نسبت به قدرشناس بودن تشویق و ترغیب میکند، به شما یاری میدهد تا زندگیتان را به طلا تبدیل کنید و این به درستی همان چیزی است که این تمرین شما را برای آن آماده میکند.

لی براور، تمرین قدرشناسی را در فیلم و کتاب راز ارایه کرده است. آنجاکه او دربارهی آن پسر مُردنی میگوید که پدرش از نیروی قدرشناسی و شکرگزاری برای بهبودیِ پسرش استفاده کرد و پسر سلامتیِ خود را بازیافت. از آن موقع تمرین قدرشناسی برای بسیاری به عنوان عامل موفقیت به حساب آمده که از آن برای دستیابی به پول و شفا و شادمانی استفاده کردهاند.

ابتدا یکی از موفقیتهای خود را به یاد آورید و راهکارهای رسیدن به آن را در ذهنتان مرور کنید و از این که به آن دست یافتهاید، شکر خداوند را به جای آورید و سپاسگزار باشید.

سپس هدف دیگری را در ذهن خود متمرکز کنید و به بررسیِ راهکارهای دستیابی به آن بپردازید.

امشب وقتی برای خوابیدن به بستر میروید، افکارتان را متمرکز کنید آنگاه به مرور تمام اتفاقهای خوشایندی که در طول آن روز برایتان رُخ داده بپردازید. به مرور کلمهی سپاسگزارم را به یادآورید. سپس چشمهاتان را ببندید و بخوابید. کار تمام است!

در ۲۶ شب آینده نیز این کار را تکرار کنید. پیش از به خواب رفتن، به اتفاقهای خوشایندی که در طول روز برای شما رخ داده بیندیشید و بهترین اتفاقی را که برای شما افتاده برگزینید. در حالی که افکارتان را متمرکز کردهاید، تا آنجاکه میتوانید قدرشناس باشید و بعد کلمهی سپاسگزارم را بر زبان بیاورید. این تمرین ساده به نظر میرسد ولی در حین اجرای آن، درمییابید که اتفاقهای خوشایندی در زندگیِ شما رُخ میدهد.

هنگامی که در جستجوی بهترین چیزی هستید که برایتان اتفاق افتاده، تمام رخدادهای خوشایندی را که آن روز برایتان پیش آمده مرورکنید و در روند فرایند جستجو و انتخاب بهترین رویداد روزانه، قدرشناس آنها خواهیدشد. به این صورت شما هر شب درحالی که احساس شاکربودن دارید میخوابید و برمیخیزید. شمارش مواهبتان یکی از تمرینهاییست که این اطمینان خاطر را به شما میبخشد تا روزتان را با شکرگزاری آغاز کنید و با شکرگزاری به پایان برسانید. در حقیقت آنها به قدری توانمند هستند که زندگیِ شما را در چند ماه تغییر میدهند. اما این کتاب بر آن است که زندگیتان را در اثر وفور شکرگزاری و تمرینهای آن هرچه سریعتر دیگرگون کنید. زیرا شکرگزاری مانند یک آهنرباست و چیزهای بیشتری را برای شکرگزار بودن جذب میکند. تمرکز بر قدرشناسی در مدت ۲۸ روز باعث تمرکز و افزایش نیروی شکرگزاری میشود. هنگامی که شما به قدرت جاذب شکرگزاری مجهز هستید، هر چیزی را که دوست دارید و میخواهید مانند آهنربا به سمت خود جذب خواهید کرد!

یادآوری
تمرین فردا را امروز بخوانید چراکه لازم است پیش از آغاز تمرین فردا چند عکس گردآورید.

تمرین شماره ۲فکر سازنده
۱- گامهای یک تا سه را در تمرین شمارهی یک تکرار کنید. موهبتهای خود را بشمارید. لیستی بنویسید از ده موهبتی که به شما ارزانی شده و در پایان هر مورد سه بار کلمهی سپاسگزارم را بگویید و تا آنجا که میتوانید حس سپاسگزاری داشته باشید.
۲- امشب پیش از آنکه بخوابید، افکارتان را متمرکز کنید و به بهترین اتفاقی بیندیشید که در طول این روز برایتان رُخ داده است.
۴- در قبال بهترین اتفاقی که آن روز برای شما افتاده است کلمهی سپاسگزارم را بیان کنید.
۵- این تمرین را در ۲۶ شب آینده نیز تکرار کنید.
۶- تمرینِ فردا را امروز بخوانید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری ,

تاریخ : چهارشنبه 08 دی 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 90

سلام.

در این سایت میتونین


سوالات و مسائل حقوقی


خودتون رو مطرح کنین .

 

در صورت  درخواست نوشتن شکوائیه، موضوع را در همین سایت و در بخش تماس با ما مطرح نمایید.

 

هزینه  نوشتن شکوائیه

قبل از انجام سفارش پرداخت شود..

با تشکر



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی , قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری , خواندنی های مفید و کاربردی ,

تاریخ : یکشنبه 28 آذر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 93

تعريفى كه حقوقيين جديد از نكاح مي نمايند بآنكه: نكاح رابطه‌ايست بين زن و مرد براى تشكيل خانواده، مي تواند تعريف نكاح دائم كه در قوانين كشورهاى ديگر شناخته شده است قرار گيرد، ولى شامل نكاح منقطع كه يكى از اقسام نكاح در حقوق مدنى ايران است نمي شود، بدين جهت از تعريف مشهور صرفنظر گرديد. رابطۀ مزبور بوسيلۀ توافق اراده (قصد و رضا) طرفين بوجود مى‌آيد، زيرا افراد طبيعتاً در ايجاد رابطۀ زناشوئى آزاد هستند و ميتوانند براى هميشه مجرد بمانند، همچنانكه ميتوانند با هر كس بخواهند زناشوئى كنند. قانون رابطۀ مزبور را شناخته و آثار حقوقى مخصوصى از نظر اخلاقى و اجتماعى بر آن مترتب ساخته است.
نكاح نيز داراى معناى ديگرى است و آن عبارت است از عقدى كه بوسيلۀ آن وضعيت حقوقى مخصوصى بين زوجين (رابطۀ زوجيت) بوجود مى‌آيد.
نكاح در حقوق موضوعه كشورى يك عقد مدنى بشمار مي رود و باعتبار جنبۀ عمومى كه در بر دارد دست آزادى اراده تا حدودى كه منافات با آن دارد كوتاه گرديده است، ولى از نظر افكار عمومى موقعيت مذهبى خود را كه در ادوار متمادى دارا بوده از دست نداده است نكاح در حقوق مدنى ايران كاملًا از حقوق اماميه اقتباس شده است.
در حقوق مدنى نكاح از حقوق غير تشريفاتى بشمار مي رود و بايجاب و قبول زوجين كه دلالت بر قصد و رضاى آنان بنمايد منعقد مي شود و عدم ثبت آن در دفتر ازدواج چنانكه بعداً‌ بيان مي گردد تأثير در انعقاد نكاح ندارد.
عقد نكاح مانند عقود ديگر داراى شرايط اساسى است كه با فقدان يكى از آن شرايط نكاح محقق نمي گردد



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی ,

تاریخ : یکشنبه 21 آذر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 100

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانك كشاورزي در بيست و يكم خرداد سال 1312 تاسيس شد. اين بانك هم‌اكنون با پشتوانة هشتاد و یک سال‌ تجربه خدمت‌رساني به عنوان يك بانك پيشرو در زمينه ارائه خدمات بانكي به همه مردم در سراسر كشور در حال خدمت رسانی است.
فصل اول( آشنایی کلی با مکان کارآموزی):
بانک در یک نگاه:

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت های آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می گردد تغییر یا تکمیل شده است. این بانک به منظور حفظ خوداتکایی از اوایل دهه 70 هجری شمسی با حضور موثر در مراکز پولی و مالی کشور و توسعه خدمات شعب شهری خود تلاش كرده است تا از منابع موجود در مراکز تجاری نیز به نفع توسعه بخش کشاورزی بهره جوید.
بانک کشاورزی در حال حاضر 1914 شعبه دارد که 1153 شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد 761 شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و 36 شعبه نيز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند.
تاریخچه:
مراحل تاسیس بانک
1-بانك فلاحتي و صنعتي (1312)
• پيشنهاد تأسيس بانك فلاحتي و صنعتي ايران به هيئت وزيران
• تدوين قانون اجازه تأسيس بانك فلاحتي و صنعتي توسط هيئت وزيران و تصويب نهايي آن توسط مجلس شوراي ملي
• آغاز به كار بانك فلاحتي و صنعتي در تاريخ 25/4/1312
• تشكيل نخستين مجمع عمومي بانك فلاحتي و صنعتي
2-بانك كشاورزي و پيشه و هنر(1318)
• تغيير اساسنامه بانك در اواخر سال 1318
• تغيير نام بانك فلاحتي و صنعتي به بانك كشاورزي و پيشه و هنر
3-بانك كشاورزي ايران (1332)
• تغيير نام بانك كشاورزي و پيشه و هنر به بانك كشاورزي ايران
• احداث ساختمان مركزي سابق بانك طي مدت 3 سال توسط مهندسان ايراني



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی ,

تاریخ : یکشنبه 21 آذر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 105

مقاله جدید در رشته مهندسی پزشکی همراه با ترجمه(کارشناسی)

عنوان مقاله:

روش تقسیم بندی آستانه  ای تصویر دو بعدی اوتسو براساس الگوریتم بهبود یافته کرم شب تاب

چکیده:

به منظور حل مشکلاتی در تقسیم بندی آستانه ای دو بعدی تصویر از جمله، وقت گیر بودن، دقت کم و تولید آسان تصویر تقسیم بندی شده نادرست، یک الگوریتم تقسیم بندی تصویر که الگوریتم بهبود یافته کرم شب تاب را با روش آستانه گذاری دو بعدی اوتسو (2-D اوتسو) ترکیب می نماید، پیشنهاد شده است. ابتدا، یک الگوریتم بهبود یافته کرم شب تاب با توجه به تاثیر بهترین مکان تاریخی گروه در هنگام به روز رسانی محل کرم های شب تاب ارائه شد. سپس، جستجوی بهینه ترین آستانه تقسیم بندی تصویر با استفاده از تکنیک آستانه گذاری تصویر با روش تقسیم بندی دو بعدی اوتسو بر اساس بهبود الگوریتم کرم شب تاب ارائه شد. در نهایت، تکمیل تقسیم بندی تصویر با استفاده از آستانه مطلوب تقسیم بندی انجام شد. نشان داده شد که عملکرد تقسیم بندی خوبی به وسیله الگوریتم بهبود یافته بدست آمده است؛ الگوریتم پیشنهادی، نه تنها به طور موثری موجب کوتاه شدن زمان اجرا و بهبود کیفیت تقسیم بندی تصویر شده است، بلکه می توان آن را برای پردازش زمان واقعی تقسیم بندی تصویر نیز اعمال نمود.
این مقاله در زمینه پردازش تصویر می باشد و برای دانشجویا رشته های مهندسی پزشکی و کامپیوتر مفید می باشد.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی ,

تاریخ : یکشنبه 21 آذر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 106

دانلود پاورپوینت مبانی طب سنتی ایران

این پاورپوینت در 37 اسلاید مقوله مبانی طب سنتی ایران را توضیح داده است.

 

برخی از عناوین اسلاید ها:

 

 

ارکان

 

امزاج

 

اخلاط

 

اعضا

 

ارواح

 

قوا

 

افعال

 

 

 

 

 

 

 

در این پاورپوینت ضمن بیان این هفت جز هر جز را به صورت کامل و با جداول مربوطه مفصل بیان کرده است

 

این پاورپوینت به صورت کامل می باشد و قابل ارائه در دبیرستان و دانشگاه می باشد.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی ,

تاریخ : یکشنبه 21 آذر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 131

تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 102

نامه اداری..دوستانه.. مرخصی

 

سلام به همه دوستان..

در این سایت می تونین انواع نامه رو درخواست کنین با کمترین هزینه..

در صورت درخواست هر نوع نگارش نامه.. در قسمت نظرات درج فرمایین که در اسرع وقت سفارش شما اجرا می شود..

 

 

 

نکات قابل توجه:

1. عنوان و موضوع نامه مشخص بشه.

2. سازمان..اداره و نوع مخاطب ذکر بشه.

 

 


 

 

موفق و سربلند باشین



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی ,

تاریخ : دوشنبه 15 شهریور 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 96

داستان درباره ی یک کوهنورد است که می خواست از بلندترین کوه ها بالا برود.اوپس از سال ها اماده سازی ماجراجویی خود را اغاز کرد.

ولی از انجا که اٿتخار کار را ٿقط برای خود می خواست تصمیم گرٿت به تنهایی از کوه بالا برود.شب ،بلندی های کوه را در برگرٿته
بود و مرد هیچ چیز را نمی دید. همه چیز سیاه بود اصلا دید نداشت ابر روی ماه و ستاره ها را پوشانده بود

همان طور که از کوه بالا می رٿت پایش لیز خورد.در حالا که به سرعت سقوط می کرداز کوه پرت شد.در حال سقوط ٿقط لکه های سیاهی مقابل
چشمانش می دیدو احساس وحشتناک مکیده شدن به وسیله ی قوه جاذبه او را در خود می گرٿت.

همچنان سقوط می کرد ، در ان لحظات تمام رویداد های خوب و بد زندگییش به یادش امد.اکنون ٿکر می کرد مرگ چقدر به وی نزدیک است.
ناگهان احساس کرد طناب دور کمرش محکم شدودر میان اسمان و زمین معلق ماند.در این لحظه سکون چاره ای برایش نماند جز انکه ٿریاد بزند

خدایا کمکم کن

 


ناگهان صدای پرطنینی از اسمان شنیده شد:
چه می خواهی.
-ای خدا نجاتم بده
واقعا باور داری که می توانم نجاتت دهم
-البته که باور دارم
اگر باور داری طنابی که به دور کمرت بسته است پاره کن

یک لحظه سکوت....ومرد تصمیم گرٿت با تمام نیرو طناب را بچسبد.
گروه نجات می گویند که روز بعد یک کوهنورد یخ زده را مرده پیدا کردند.بدنش از طناب اویزان بود وبادستهایش محکم طناب را گرٿته بود در حالی که او ٿقط یک متر از زمین ٿاصله داشت.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری ,

تاریخ : چهارشنبه 10 شهریور 1395 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 98

مطالب گذشته
» ژل لاغری 7 روزه طلایی »» جمعه 30 دی 1401
» چسب لیفت و فرم دهنده بینی »» جمعه 30 دی 1401
» 9 بلایی که با ترکاندن جوش ها بر سر خودتان می آورید »» پنجشنبه 01 آذر 1397
» آیا می دانید عروس چرا دسته گل در دست می گیرد؟ »» پنجشنبه 01 آذر 1397
» آفر ويژه ساعت طرح ROLEX »» شنبه 11 فروردین 1397
» راهکارهای کنترل خشم »» پنجشنبه 19 مرداد 1396
» تحقیق جایگاه هوش هیجانی در برنامه درسی »» پنجشنبه 19 مرداد 1396
» تحقیق حدود و ثغور برنامه درسی »» پنجشنبه 19 مرداد 1396
» پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی خدیجه علی آبادی »» پنجشنبه 19 مرداد 1396
» نظریه یادگیری ثرندایک »» پنجشنبه 19 مرداد 1396
تعداد صفحات : 19
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به www.ziba..salem.com مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

www.ziba..salem.com