www.ziba..salem.com
سالم...زیبا..با هم..برای هم
قالب وبلاگ
درباره ي سايت


سالم...زیبا..با هم..برای هم
موضوعات سايت
مرکز تخصصی دانلود فایل های دانشجویی
قانون جذب.. راز.. معجزه شکرگذاری
خواندنی های مفید و کاربردی
آرشيو
پیغام مدیر سایت
سلام دوست من به سایت www.ziba..salem.com خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات

دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید







 

سلام دوستان خوبم:

همه ما از صبح که از خواب بیدار می شیم تا شب که می خوابیم واستراحت می کنیم، توی زندگی و در طول همه روزای عمرمون، کارهایی رو انجام میدیم که مفید هستن یا مفید نیستن.

بعضی از کارهای روزانه ما اونقدر در روزای دیگه تکرار میشن که به مرور تبدیل به عادت می شن و این باعث تغییرات زیادی توی زندگی ما بشه و بهتره که کارهایی رو به صورت عادت در خودمون تقویت کنیم که مفید باشن و منجر به تغییرات مثبت و در نهایت نتایج عالی رو برای ما به همراه داشته باشن.

در این کتاب سعی کردم کارهایی رو  با کمک هم تقویت کنیم که:

1.      تبدیل به عادات مثبت بشن.

2.      تغییرات مثبت ایجاد کنن.

3.      از نظر جسمی و روحی، تقویت بشیم.

4.      و در نهایت با حضور بچه ها انجام بشن تا این تغییرات در کودکان ما و در همان سنین کم، آموزش داده بشه و در نهایت تقویت بشه.

 

 

ممنون از همراهی شما دوستان عزیزم.

 

 

 

عادت فروردین ماه:

شکرگزاری روزانه و نوشتن موهبتها و نعمتها:

 

خداوند در آیه 7 سوره مبارکه ابراهیم می فرماید:

« وَ اِذ تَأذَّنَ رَبُّکُم لَئِن شَکَرتُم لَأزِیَدنَّکُم »:

 « و چنین بود که پروردگارتان اعلام داشت که اگر شکرگزاری کنید بر نعمت شما می افزایم . »

یکی ازساده ترین و قدرتمندترین روشی که به ما کمک می کنه در زندگی به نتایج عالی و شگفت انگیز دست پیدا کنیم شکرگزاریه که به صورت زبانی و یا نوشتن اثر خودش رو می ذاره.

خداوند به همه ما انسانها توی زندگی نعمتهای فوق العاد زیادی داده که هر چقدر شکر اونا رو به جا بیاریم باز هم کمه.. ولی با این حال بعضی افراد هستن که همه حواسشون دنبال مشکلات زندگیشون..بیماریهای جسمی و روحی.. اختلافات زن و شوهری و تربیت فرزند و خلاصه هزار و یک رقم مشکل هست که یادشون میره به جای اینکه به خودشون.. اطرافیانشون و به کل دنیا غر بزنن و از همه کس و همه چیز شاکی باشن، کافیه خیلی ساده بگن : خدایا بابت همه چیز شکرت.

زن و شوهری که الان فکر می کنن تنها راه حل مشکلاتشون.. جدایی هستش مگه همون دختر وپسرچند وقت قبل نبودن که یه دل ، نه،  بلکه صد دل برای هم می مردن و به همدیگه دل می دادن و قلوه می گرفتن پس ناشکری نکنین و بابت داشتن همدیگه خدا رو شکر کنین که می بینی معجزه اتفاق میوفته.

مثلا خدایا شکرت شوهرم مهربونه.

خدایا شکرت خانمم آشپزیش عالیه.

خدایا شکرت امروز شوهرم آرام است.

خدایا شکرت همسرم صبوره.

خدایا شکرت همسرم به من احترام می زاره.

خدایا شکرت همسرم با من راحت حرف می زنه.

خدایا شکرت همسرم از نظر جسمی و روحی  فوق العاده سالمه.

خدایا شکرت همسرم با من محترمانه رفتار می کنه.

و.....

فکر می کنی بچه ات خیلی شلوغه یا مثلا اذیتت میکنه، کافیه بگی:



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : سه شنبه 02 خرداد 1396 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 208

بسته ويژه و جديد آموزشي سايت-تحولي عظيم


ورود به دنياي تجاري پرسود و حرفه اي شروع يک درآمد نامحدود !!


دوست داريد به درآمد پايدار برسيد؟
دوست داريد به سرعت پول زيادي به دست آوريد؟
دوست داريد شغل مستقل خود را داشته باشيد؟
دوست داريد وقت بيشتري را در کنار خانوادة خود سپري کنيد؟
آيا ا از کار کردن براي ديگران خسته شده ايد؟
آيا از اينکه روزانه بيش از10 ساعت کار ميکنيد ولي درآمد کافي نداريد خسته شده ايد؟
اگر اينطور است به جاي درستي آمده ايد.
انتخاب با خود شماست دوست عزيز
درآمد پايدار ماهانه حداقل 4000000 تومان
تحقيقات پژوھشگران ، پيوسته نشان داده است كه افرادموفق معمولاٌ به سرعت تصميممي گيرند و وقتي انجام كاري را درست بدانند به آساني از تصميم خود بر نمي گردند.بر عكس ، اشخاص شكست خورده معمولاٌ دير تصميم مي گيرند و تصميم خود را به آساني عوض مي كنند


ھر گاه تصميم شايسته اي گرفتيد،آنرا رها نكنيد
اگرچه کسي نمي تواند به عقب برگشته و شروعي عالي داشته باشد اما از الان مي تواند شروع کند و يک پايان عالي داشته باشد.

کسب درآمد با اين پکيج
نيازي به دانش فني ندارد
نيازي به تجربه ندارد
نيازي به داشتن سايت ندارد
بدون نياز حتي يک ريال سرمايه گزاري!!!!
حتي اگر يک روز است با 


اين پکيج  آشنا شده ايد


اين پکيج حامي و مشاور شما در تمامي مراحل
کسب درآمد عالي با روشهاي داخل پکيج…


کارآفرينان گروه روشي جديد ابداع نموده اند که شما بدون نياز به سرمايه اوليه و بدون نياز به دانش و مهارت خاصي مي توانيد با آموزش هاي ايشان در خانه خود کارگاه کوچکي داشته باشيد. و با وقت گذاشتن حداقل 1 ساعت و حداکثر 2 ساعت به روزي 200000 هزارتومان درآمد برسيد.


اينجا هم ما به شما کمک مي کنيم براي شما کارها را مي فرستيم شما تغييرات لازم را انجام مي دهيد و براي ما مي فرستين ما هم درآمد شما را تأمين مي کنيم.


مي توانيد اين تغييرات را خودتان و بدون کمک انجام دهيد.


اگر شما از اينترنت براي چت،دانلود،تفريح و سرگرمي استفاده مي کنيد بايد گفت وقت خود را بيهوده تلف مي کنيد زير يکي از بهترين منابع مالي را از دست داده ايد.هم اکنون افراد بسيار زيادي در ايران هستند که از طريق اينترنت درآمدهاي نجومي داشته و امرارمعاش مي کنند.شما نيز با کمک اين بسته آموزشي خواهيد توانست با مفاهيم درآمدزايي از طريق اينترنت آشنا شويد و پول درآوردن از اينترنت به قدري براي شما آسان مي شود که به راحتي و در کمترين زمان درآمدي فوق العاده خواهيد داشت بدون نياز به هيچگونه سرمايه گذاري،مدرک تحصيلي،پيشينه علمي يا تسلط بر زباني خاص.در هر سن و هرمکاني که باشيد مي توانيد درآمد داشته باشيد و از فرصت هاي نا محدود اينترنت استفاده کنيد.در اين حرفه برخلاف مشاغل معمولي که حقوق شما کاملا محدود است ميتوانيد هرچقدر که ميخواهيد از اينترنت درآمد داشته باشيد.اين مجموعه آموزشي گامي به سوي افزايش توان مالي شماست.بنابراين اگر شما تمايلي به افزايش درآمد خود نداريد طبيعتا نيازي به تهيه اين بسته آموزشي نخواهيد داشت اما چنانچه مايليد يک برنامه درآمدزايي براي خود داشته باشيد که بتوانيد با اطمينان با آن کار کنيد و درآمد داشته باشيد مطمئنا اين بسته براي شما حکم طلاي ناب را خواهد داشت.قدرمسلم اينکه شماهم با کمي کار و استفاده از آموزش ها به درآمد لازم دست خواهيد يافت.


مزايا و فوايد اين بسته با ساير محصولات و سي دي هاي ديگر چيست؟




  درآمد از اينترنت در يک قدمي شماست…



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 135

اسباب بازی مگا مایند جدیدترین اسباب بازی فکری سال 2017 و وسیله ای بی نظیر برای افزایش مهارت فکری بچه ها است. با اسباب بازی Megamind بانچمز می توانید هر شکلی ( اعداد ، حروف، عروسک و هر چیز دیگری ) به راحتی با فشار دادن و چسباندن تکه های مگنت به یکدیگر درست کنید. بعد از درست کردن هم میتوانید با فشار دادن و کشیدن مگنت ها به راحتی آن ها را از هم جدا کنید. نیازی به چسب ، آب، برق، باتری، کش یا هر چیز دیگری ندارد و قطعات به سادگی بهم می چسبند.

ویژگی های اصلی مگا پک ، اسباب بازی فکری بانچمز:



















توجه داشته باشید تصاویری که حاوی وسایل جانبی می باشد مربوط به پکیج های 200 تایی و 400 تایی می باشد و پکیج های دیگر فقط حاوی لگو های رنگی هستند.
بازی فکری مگامایند 50 تکه
بازی فکری مگامایند 50 تکه

این اسباب بازی توپ های کوچکی است که به یکدیگر می چسبند و به راحتی نیز از هم جدا می شوند، بچه ها می توانند با چسباندن این توپ ها بهم اشکال 3 بعدی، حروف انگلیسی و فارسی، اعداد و هرچیزی بسازند و برای آموزش و بازی از آن استفاده کنند.

بازی فکری مگامایند 50 تکه



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 200


طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به ما بسپاريد و با آن کسب و کار خود را رونق بدهيد. طراحي سايت فروشگاهي و سايت بازاريابي اينترنتي تخصص ماست.
فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد زيرا مي توانند با راه اندازی فروشگاه اينترنتي، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.
در فروشگاه اينترنتي که ما طراحي مي کنيم، سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش نيز وجود دارد، بنابراين اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند. 
طراحي فروشگاه حرفه اي مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند.
تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.

روشهای کلی درآمدزایی سایت شما
A) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.
B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.
D) با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
E) با مديريت دقيق بخشهاي متنوع و بي نظير سايت، درآمد فوق العاده اي را عايد خود خواهيد نمود.



خرید سورس: به این معنی است که پس از طراحی و راه اندازی سایت، همه کدهای برنامه نویسی شده سایتتان به شما تحویل داده می شود(open source). در طراحی سایت از زبان برنامه نویسی VB.Net و ASP.Net است. تمامی فایلهای برنامه نویسی شده و دیتابیسها به شما تحویل داده می شود. دیتابیس های ورژن 1 تا 9 از نوع Access می باشد و دیتابیس ورژنها 10 به بعد، از نوع Sql Server می باشد.
با توجه به Open Source بودن فايلهاي ارائه شده و زبان برنامه نويسي ويژوال بيسيك دات نت، شما به راحتي به قلب برنامه نويسي سايت خود دسترسي خواهيد داشت و مي توانيد هر تغييري را به دلخواه خود در سايت اعمال كنيد. زیرا در زمان تحويل سايت، كليه فايلهاي طراحي شده (ساير صفحات برنامه نويسي شده به صورت اپن سورس، بانكهاي اطلاعاتي و ...) در اختيارتان قرار داده مي شود.

اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه یک دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 141


طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به ما بسپاريد و با آن کسب و کار خود را رونق بدهيد. طراحي سايت فروشگاهي و سايت بازاريابي اينترنتي تخصص ماست.
فروشگاه اينترنتي براي صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حياتي ترين مسائل در بازار امروز مي باشد زيرا مي توانند با راه اندازی فروشگاه اينترنتي، سهم بازار را در اين زمينه بگيرند.
در فروشگاه اينترنتي که ما طراحي مي کنيم، سيستم بازاريابي يا سيستم همکاري در فروش نيز وجود دارد، بنابراين اعضاي سايت مي توانند به ازاي دريافت پورسانت، به تبليغ و بازاريابي محصولات بپردازند. 
طراحي فروشگاه حرفه اي مبتني بر سيستم بازاريابي و همکاري در فروش، طرحي متفاوت و اصولي براي کسب درآمد است. زيرا چه خودتان صاحب محصول(فروشنده) باشيد چه قصد داشته باشيد از فروشندگان ديگر استفاده کنيد اين سيستم نياز شما را برطرف مي کند.
تمرکز شما بر مديريت سيستم خواهد بود، بنابراين مي توانيد کل زمان تان را براي داشتن سيستمي سودآور، براي خودتان، فروشنده و بازارياب، صرف کنيد. مي توانيد درآمد مناسبي داشته باشيد، آن هم بدون توليد هيچ محصولي و درگير شدن در مراحل مختلف فروش. با اين روش، بازارياب هاي شما معرفي کننده کالا يا خدمات ارائه شده در سايت فروشگاهي شما خواهند بود و تمامي مراحل ثبت سفارش اتوماتيک انجام مي شود.

روشهای کلی درآمدزایی سایت شما
A) شما می توانید با استفاده از یک سیستم بازاریابی پیشرفته، مشتریهای فراوانی برای محصولات و خدمات خود جذب نمایید و موجب افزایش فروش محصولات و یا خدمات خود شوید.
B) شما می توانید فروشندگان مورد اعتماد خود را به سایت دعوت کنید تا محصولاتشان را ثبت کنند. همچنین با جذب بازاریابهای متعدد به سیستم، امکان یافتن مشتری برای محصولات فروشندگان و در نتیجه سود خود را فراهم آورید.
C) شما می توانید مدیریت یک دایرکتوری(فهرست سایتها) را به عهده بگیرد.
D) با افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو، وبمسترهای زیادی برای درج آگهی و تبلیغات در سایت شما و سرمایه گزاری در بخشهای مختلف سایتتان به سمت شما جذب می شوند.
E) با مديريت دقيق بخشهاي متنوع و بي نظير سايت، درآمد فوق العاده اي را عايد خود خواهيد نمود.


خرید سورس: به این معنی است که پس از طراحی و راه اندازی سایت، همه کدهای برنامه نویسی شده سایتتان به شما تحویل داده می شود(open source). در طراحی سایت از زبان برنامه نویسی VB.Net و ASP.Net است. تمامی فایلهای برنامه نویسی شده و دیتابیسها به شما تحویل داده می شود. دیتابیس های ورژن 1 تا 9 از نوع Access می باشد و دیتابیس ورژنها 10 به بعد، از نوع Sql Server می باشد.
با توجه به Open Source بودن فايلهاي ارائه شده و زبان برنامه نويسي ويژوال بيسيك دات نت، شما به راحتي به قلب برنامه نويسي سايت خود دسترسي خواهيد داشت و مي توانيد هر تغييري را به دلخواه خود در سايت اعمال كنيد. زیرا در زمان تحويل سايت، كليه فايلهاي طراحي شده (ساير صفحات برنامه نويسي شده به صورت اپن سورس، بانكهاي اطلاعاتي و ...) در اختيارتان قرار داده مي شود.

اقدامات راه اندازی:
پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، یک فایل به شما تحویل داده می شود که اقدامات اولیه برای شروع راه اندازی سایت شما ارائه شده است. از جمله تهیه یک دامین. با انجام آن موارد، پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سایت شما توسط ما انجام شده و سایت راه اندازی می گردد و راهنمایی های لازم به ایمیل شما ارسال می شود.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 124

@hamkaridarforosh123
زیبایی بینی بدون جراحی و تزریق و دردو خونریزی 😳😱

تنها ازطریق چسب لیفت و فرم دهنده بینی، بینیت رو خوش فرم کن و به زیبایی دلخواهت برس. این چسب بی رنگ و ضد آبه و قابل استفاده برای مدت طولانی .
چسب لیفت بینی 
بینیت رو بدون درد و خونریزی و عمل لیفت کن😳🥰😎
حتی روی این چسب میتونین به راحتی آرایش کنید و کرم پودر بزنید واقعا باور نکردنیه 😱
با چسب لیفت بینی زیبایی خاص رو تجربه کنید🤗
#چسب
#لیفت
#بینی
#زیبایی

Rezvan123 : سفارش 
@hamkaridarforosh123



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : جمعه 30 دی 1401 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 32

Es Es:
زیبایی بینی بدون جراحی و تزریق و دردو خونریزی 😳😱

تنها ازطریق چسب لیفت و فرم دهنده بینی، بینیت رو خوش فرم کن و به زیبایی دلخواهت برس. این چسب بی رنگ و ضد آبه و قابل استفاده برای مدت طولانی .
چسب لیفت بینی 
بینیت رو بدون درد و خونریزی و عمل لیفت کن😳🥰😎
حتی روی این چسب میتونین به راحتی آرایش کنید و کرم پودر بزنید واقعا باور نکردنیه 😱
با چسب لیفت بینی زیبایی خاص رو تجربه کنید🤗
#چسب
#لیفت
#بینی
#زیبایی

Rezvan123 : سفارش 
@hamkaridarforosh123



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : جمعه 30 دی 1401 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 31

تاریخ : پنجشنبه 01 آذر 1397 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 118

<script type="text/javascript" src="http://www.mitramagazine.ir/showbox/60233/17/0/1/3/1"></script>



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

درباره : خواندنی های مفید و کاربردی ,

تاریخ : پنجشنبه 01 آذر 1397 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 80



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

تاریخ : شنبه 11 فروردین 1397 نویسنده : بنده خدا l بازدید : 91

مطالب گذشته
تعداد صفحات : 19
آمار کاربران

عضو شويد


فراموشی رمز عبور؟

عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به www.ziba..salem.com مي باشد.

جدید ترین موزیک های روز



طراح و مترجم قالب

طراح قالب

جدیدترین مطالب روز

فیلم روز

www.ziba..salem.com